ROWER CHECKPOINT SL 5 AXS L LAVA/ BLACK OLIVE
Wystaw opinię o produkcie
Kod produktu: 5321644
Zapytaj o produkt
Administratorem danych osobowych jest NAEBA MTN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Cechy produktu
- Producent Trek
- Hamulce Tarczowe hydrauliczne
- Producent osprzętu Sram
- Koła Aluminiowe
- Widelec Sztywny
- Rozmiar Koła 28"
- Rama Carbon
Opis
Jest właściwy dla Ciebie, jeśli...
Szukasz roweru gravelowego z włókna węglowego na odkrywanie bezdroży i chcesz oszczędzić na częściach, które można usprawnić później. Chcesz cieszyć się z wyrównującej szuter technologii IsoSpeed pochłaniającej nierówności z drogi, dzięki której zachowujesz energię na dłuższe przejażdżki, a także korzystać z multum punktów mocowania na przewóz bagażu i nawodnienie.
Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z widelcem z włókna węglowego, schowek w rurze dolnej, mocowania na ramie i widelcu, a także prześwit na opony 50 mm (zgodnie z pomiarem). Całkowicie bezprzewodowy napęd 1x12 SRAM Apex XPLR AXS, hydrauliczne hamulce tarczowe, sztyca podsiodłowa z włókna węglowego oraz opony Bontrager Paradigm 23 gotowe na montaż bezdętkowy z oponami 42 mm.
Ostatnie słowo
Kiedy poczujesz, że czas spakować bagaże i odkrywać mniej uczęszczane trasy, postaw na Checkpoint SL 5 AXS Gen 3. Ten sprawny i wygodny rower gravelowy zapewnia równowagę i osiągi, a to dzięki kombinacji niezawodnego osprzętu i ramy pełnej wygładzających drogę rozwiązań.
Dlaczego go pokochasz?
- Zastosowana w Checkpoint gravelowa geometria długodystansowa Gravel Endurance umożliwia wyższą pozycję, a krótszy rozstaw ramy zapewnia komfort podczas całodziennych przygód na szutrze, na lekkich singletrackach, podczas długich wycieczek i nie tylko
- Wygładzająca trasy technologia komfortu IsoSpeed pochłania wibracje z nierównych nawierzchni, dzięki czemu dłużej zachowujesz siły.
- Przygotowany na najtrudniejsze nawet trasy napęd 12-biegowy SRAM Apex XPLR AXS umożliwia precyzyjne, w pełni bezprzewodowe sterowanie zmianą biegów
- Dzięki prześwitowi na opony 50 mm (zgodnie z pomiarem) możesz zwiększyć przyczepność i jednocześnie płynność jazdy na bardziej wyboistych drogach szutrowych
- Przewieziesz tyle bagażu, ile tyko zechcesz, korzystając ze schowka w ramie i niezliczonych punktów mocowania na ramie i widelcu na bidony, bagażniki przednie i tylne, błotniki oraz torby Adventure zaprojektowane specjalnie dla Checkpoint i pasujące do niego jak ulał.
- Zgodność ze sztycą regulowaną (wszystkie rozmiary ram) i widelcem amortyzowanym (wszystkie rozmiary z wyjątkiem XS)
| Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, IsoSpeed, drzwiczki schowka w rurze dolnej, ukryte mocowania błotników, mocowania bagażników, zintegrowane mocowania torby w ramie, niewidoczne prowadzenie linek i przewodów, T47, hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount, wbudowana prowadnica łańcucha, demontowalny wieszak przerzutki przedniej, uniwersalny wieszak przerzutki tylnej UDH, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm ze zwężeniem |
|---|---|
| Widelec | Checkpoint całkowicie z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, mocowania błotnika, potrójne mocowania bagażnika, hamulce tarczowe flat mount, sztywna oś przelotowa 12 x 100 mm ze zwężeniem |
| Maks. kompatybilny skok widelca | 40 mm (XS: zgodne wyłącznie ze sztywnym widelcem) Kompatybilne opcje wskazane są w często zadawanych pytaniach dla Checkpoint SL Gen 3 |
Waga
| Waga | ML – 9,50 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
|---|---|
| Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
System elektryczny
| Bateria | Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) |
|---|
Napęd
| Przerzutka tylna | SRAM Apex XPLR eTap AXS, maks. zębatka 44T |
|---|---|
| Korba | SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 172,5 mm długości |
| Wkład suportu | SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
| Kaseta | SRAM XPLR PG-1231 11-44, 12-rzędowa |
| Łańcuch | SRAM Apex, 12-rzędowa |
| Maks. wielkość zębatki | 1x:44 2x: 46/30 |
Koła
| Koło przednie | Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 21 mm, sztywna oś przelotowa 100 x 12 mm |
|---|---|
| Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm |
| Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
| Obręcz | Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta |
| Szprychy | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
| Opona | Bontrager Girona RSL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, zabezpieczenie przed przebiciem GR, stopka z aramidu, 220 tpi, 700 x 42 mm |
| Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
| Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
| Maks. rozmiar opon | 50 mm bez błotników, 42 mm z błotnikami (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji) |
Komponenty
| Siodełko | Verse Short Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
|---|---|
| Sztyca | Bontrager z włókna węglowego, 27,2 mm, przesunięcie 8 mm, długość 330 mm |
| Kierownica | Bontrager Elite Gravel, aluminium, 44 cm szerokości |
| Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf |
| Wspornik kierownicy | Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
| Tarcza hamulcowa | SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm |
| Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 180 mm z przodu i z tyłu |
Bezpieczeństwo produktu
Producent
Trek Bicycle Corporation
Bikeurope BV Ceintuurbaan 2-20C, 3847 LG, Harderwijk,
3847 LG Harderwijk, Holandia
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.